Så tæt var jeg på ikke at nå flyet!

Stockholm

Torsdag
J og jeg tog torsdag morgen til Stockholm for at fejre vores veninde Jana´s 30års fødselsdag.
Vi blev hentet i lufthavnen af vores svenske venner Dennis og Jana, grundet stressede omstændigheder havde vi ikke spist morgenmad, vi tog derfor direkte til en frokost restaurant som lå på Grand Hotel, vi sad udenfor på deres terrasse med udsigt til en af Stockholms mange smukke kanaler.
Efter at have spist og drukket rosé i solen, foreslog vores svenske venner at tage over og nyde solen ved en pool på toppen af et andet hotel, det var vi naturligvis friske på. Vi havde det lækkert med alkoholiske væsker og da solen gik ned var jeg allerede fuld.

©CelinaHilslev

Sent torsdag aften tog vi på Miss Voon, restauranten var japansk inspireret, de serverede skøn mad og lækre cocktails, deres espresso Martinier var endvidere fantastiske!
Fredag
Espresso Martinierne gjorde desværre også at jeg allerede vågnede kl. 04.00, og da solen allerede var stået op var det fysisk umuligt at sove mere, jeg fik derfor skrevet lidt på mit afgangsprojekt indtil de andre vågnede, resten af fredagen blev brugt på shopping og pedicure, J rejste hjem fredag aften, han skulle til en polterabend lørdag. Jana’s svenske veninder kom i løbet af aftenen, de kom fra forskellige dele af Sverige. Vi hyggede med canapeer og champagne og gik forholdsvis tidligt i seng.

Lørdag
Dagen startede naturligvis med champagnebrunch for  pigerne, derefter skulle vi ordne lidt forberedelser til om aftenen.
Jana havde booket den gamle speek easy bar med tilhørende stue på hotel Diplomate, her skulle vi mødes inden vi tog videre til middag.
Vi skulle naturligvis lige over og smage hvilken champagne der skulle stilles frem til gæsterne og andre små detaljer.
Dagen gik utrolig hurtigt og pludselig havde jeg kun 30 minutter til at gøre mig klar…
Vi tog en Uber over til hotellet og blev der et par timer inden vi tog videre til restauranten Mister French hvor vi skulle spise.
Efter middagen, vin og en hel del cocktails tog vi over på klubben Rose, byen var fyldt til randen hvilket nok skyldtes at der blev afholdt melodi grandprix i Stockholm samme aften.

Søndag

Jeg havde det dårligt… rigtig dårligt!
Jeg havde et fly hjem kl. 11.00 og var for engangs skyld i god tid.
Jeg var en tur forbi Joe & the juice, som iøvrigt ligger overalt i Stockholm.
Da jeg var på vej ind i flyet spurgte jeg om der var et sted hvor der ikke sad 3 på en række,
jeg kunne på ingen måde overskue at skulle sidde tæt på nogle og de gad nok heller ikke sidde tæt på mig hvis de kunne vælge 😀
Jeg fik en ny plads…. som viste sig at være nede i “børne enden” -.-
Der var babyer og småbørn overalt… og de skreg! heldigvis var turen kun på omkring en time.
Landingen var temmelig bumpy og jeg fik pludselig en alvorlig kvalme!
Så snart jeg kunne, fløj jeg ud af flyet og til det nærmeste toilet uden kø, og så kan i selv gætte jer til resten – men kan afsløre at jeg fik et knap så glædeligt gensyn med denne shake 😀